Asistentka zákaznického servisu

Kód:
H04272
Vloženo:
11.04.2018
Kategorie:
administrativa/THP, obchod – prodej
Pozice:
Asistentka zákaznického servisu
Požadavky:
M/Ž, SŠ, komunikativní znalost AJ, praxe velkou výhodou, dobrá znalost práce na PC;
samostatnost, schopnost rychle se zapracovat, organizační a komunikační dovednosti
Popis:
• asistence přidělenému obchodníkovi
• pomoc při realizaci dojednaných smluv
• podpora a kooperace s oddělením výroby a dohled nad průběhem zakázky dle dojednaných smluvních podmínek
• dohled nad realizací expedice
• zajištění fakturace
Nabídka:
• práce v zahraniční výrobní společnosti
• finanční ohodnocení dle znalostí a praxe cca 25 - 28tis. Kč
• řada zaměstnaneckých benefitů (dodatková dovolená, penzijní připojištění, příspěvek na stravování, vzdělávání, ...)
• nástup možný ihned/dohodou
Vyřizuje:
Lhotáková Alena
777 136 052
lhotakova@personalconsult.cz
Pobočka:
S. K. Neumanna 1257
500 02 Hradec Kralove
Jazyk:
anglický jazyk - střední - turistická
Region:
Královéhradecký kraj
Město:
Hradec Králové