Osobní asistentka generálního ředitele

Kód:
H04372
Vloženo:
10.08.2018
Kategorie:
administrativa/THP, ekonomika, podnikové finance, bankovnictví
Pozice:
Osobní asistentka generálního ředitele
Požadavky:
M/Ž, Bc./VŠ, velmi dobrá znalost AJ, praxe na obdobné pozici min. 10 let podmínkou, znalost a orientace v obchodním právu, zkušenost v zahraničním obchodě vítána, manažerské a obchodní dovednosti,zkušenosti ve farmaceutické společnosti velkou výhodou (ideálně na pozici produktového manažera apod.), velmi dobrá znalost práce na PC (především Excelu), časová flexibilita, komunikačně zdatná a orientovaná na výsledek, profesionální vystupování a příjemný zevnějšek, loajalita vůči vedení společnosti, ŘP sk. „B“
Popis:
kompletní administrativa spojená s vedením sekretariátu i nad rámec klasické pracovní doby, pravá ruka ředitele, častá komunikace se zahraničím (klíčoví odběratelé a dodavatelé), časté zahraniční cesty, kontrola a příprava smluv pro obchodní partnery, účast na společenských akcích
Nabídka:
práce ve výrobně-obchodní společnosti s mezinárodní působností, nadstandardní finanční ohodnocení (až 45tis. Kč dle praxe)
Vyřizuje:
Lhotáková Alena
777 136 052
lhotakova@personalconsult.cz
Pobočka:
S. K. Neumanna 1257
500 02 Hradec Kralove
Jazyk:
anglický jazyk - aktivní
ŘP:
B
Region:
Královéhradecký kraj
Město:
Hradec Králové