Asistentka nákupu

Kód:
H04585
Vloženo:
10.04.2019
Kategorie:
administrativa/THP, logistika a doprava, nákup, obchod – prodej
Pozice:
Asistentka nákupu
Požadavky:
SŠ, praxe v administrativě podmínkou, výborná znalost práce na PC (zkušenosti s prací v podnikovém IS výhodou), znalost AJ nebo NJ; samostatnost, pečlivost, komunikativní schopnosti
Popis:
• nákup zejména režijních materiálů, okrajově některé výrobní materiály dle instrukcí vedoucího nákupu
• vystavování objednávek pro nakupované materiály a kooperace – komunikuje s dodavateli a kooperanty
• objednávání dopravy
• vystavování dokumentů k dodávkám (dodací listy, CMR) – komunikace se zákazníky
• spolupráce se skladem při inventurách v systému
• administrace v oblasti personalistiky: nástupy a příchody zaměstnanců, zdravotní prohlídky
• objednávání stravenek (firemní benefit) a distribuce zaměstnancům firmy
• zajištění chodu kanceláře (papíry, tonery, nápoje, atd.)
Nabídka:
• finanční nabídka cca 25 - 30tis. Kč dle zkušeností a znalostí
• práce v zavedené prosperující společnosti
• příjemný a vstřícný kolektiv
• zaměstnanecké benefity (stravenky)
Ostatní:
V případě vážného zájmu zašlete prosím svůj životopis s fotografií.
Vyřizuje:
Lhotáková Alena
777 136 052
lhotakova@personalconsult.cz
Pobočka:
S. K. Neumanna 1257
500 02 Hradec Kralove
Jazyk:
anglický jazyk - střední - turistická
německý jazyk - střední - turistická
znalost alespoň jednoho z uvedených jazyků
Region:
Královéhradecký kraj
Město:
Červený Kostelec