Referent/ka zákaznického oddělení (komunikace v Aj a Nj)

Kód:
P04643
Vloženo:
10.01.2020
Kategorie:
administrativa/THP, logistika a doprava, obchod – prodej, strojírenství, výroba a průmysl
Pozice:
Referent/ka zákaznického oddělení (komunikace v Aj a Nj)
Požadavky:
SŠ/ VŠ, aktivní znalost Aj v kombinaci s Nj, Frj nebo Špj (schopnost domluvit se v obou jazycích jak písemně tak i telefonicky), velkou výhodou jsou zkušenosti v oblasti zákaznického servisu, zásobování, logistiky nebo plánování výroby, ideální je znalost systému SAP/R3 či jiného podnikového informačního systému; velmi dobré komunikační
schopnosti, hledáme samostatnou a pečlivou osobu, která se nebojí odpovědné práce a má chuť pracovat v mezinárodním týmu; znalost MS Office (zejména MS Excel)
Popis:
zpracování zákaznických objednávek od A do Z, kontrola jejich plnění co se týče kvality, dodacích lhůt, ceny, množství, a možnost zajištění s ohledem na výrobní kapacitu, práce se systémem SAP, který je velkým pomocníkem při hlídání termínů a generování dat, zajištění dopravy k zákazníkům a fakturace.Spolupráce s ostatními odděleními. Aktualizace zákaznických dat v systému Reakce na zákaznické reklamace, pomoc při řešení nápravy. Týmová spolupráce.
Nabídka:
nadstandardní platové ohodnocení až do výše 35 tisíc, 13. plat, moderní klimatizované a čisté pracoviště, příspěvky na stravování - výběr z několika druhů jídel denně, nápoje na pracovišti, příspěvky na dopravu, 5 týdnů dovolené, výuka jazyků, zajímavé a atraktivní firemní akce,
zvýhodněný firemní telefonní tarif i pro rodinné příslušníky, příspěvek na penzijní připojištění
Vyřizuje:
Kloučková Lucie
774 58 48 28
klouckova@personalconsult.cz
Pobočka:
ul. 17. listopadu 400
530 02 Pardubice
Jazyk:
anglický jazyk - aktivní
Region:
Pardubický kraj
Město:
Pardubice okolí