Asistentka obchodního oddělení

Kód:
H04909
Vloženo:
08.06.2021
Kategorie:
administrativa/THP, marketing, obchod – prodej
Pozice:
Asistentka obchodního oddělení
Požadavky:
M/Ž, SŠ/VŠ, zkušenosti v marketingu a projektovém řízení vítány, znalost AJ na úrovni alespoň B2, znalost dalšího jazyka výhodou, dobrá znalost práce na PC (aplikace MS Office samozřejmostí, sw. Pohoda výhodou), aktivní řidič sk. „B“
• pověstný zdravý selský rozum
• ochota podat nadstandardní výkony, když si to situace žádá
• přístup týmového hráče, který je spolehlivý, umí komunikovat a má otevřenou hlavu
Popis:
• zpracování přehledů a výstupů z obchodních činností na týdenní i měsíční bázi
• Back Office podpora v podobě přípravy podkladů pro obchodní tým – tabulky, šablony, smlouvy, aj.
• funkce asistentky (asistenta) pro jednatele společnosti
• organizování firemních porad včetně přípravy podkladů pro jejich vedení
• překlady z angličtiny a komunikace s dodavateli z Německa a Francie
• Marketingová podpora
- správa profilu na Facebooku
- plánování, realizace a vyhodnocení firemních akcí
- příprava firemních článků
- zadávání výroby reklamních materiálů
- evidence skladových zásob reklamních materiálů
- kontakt s dodavateli
- realizace ostatních marketingových a produkčních aktivit
Nabídka:
• nástupní plat 28tis. Kč s další perspektivou růstu
• přátelský kolektiv lidí a hodně zábavy
• skvělý work-life balanc s pružnou pracovní dobou
• týmová podpora, know-how a možnost dalšího vzdělávání
Vyřizuje:
Lhotáková Alena
777 136 052
lhotakova@personalconsult.cz
Pobočka:
S. K. Neumanna 1257
500 02 Hradec Kralove
Jazyk:
anglický jazyk - aktivní
ŘP:
B
Region:
Královéhradecký kraj
Město:
Dvůr Králové nad Labem