Referent zákaznického servisu s AJ

Kód:
H05016
Vloženo:
23.11.2021
Kategorie:
administrativa/THP, obchod – prodej
Pozice:
Referent zákaznického servisu s AJ
Požadavky:
M/Ž, SŠ vzdělání, zkušenosti v zákaznickém servisu velkou výhodou, aktivní znalost AJ (ústní i písemná forma, min. úroveň B2) podmínkou - denní komunikace v AJ, výborné komunikační dovednosti, proaktivita, flexibilita, ochota dále se vzdělávat, smysl pro týmovou práci
Popis:
• vyřizování objednávek
• řešení reklamací či zákaznických podnětů
• zajištění zákaznické spokojenosti
• vyřizování e-mailové a telefonické komunikace v českém i anglickém jazyce
• aktivní spolupráce s ostatními odděleními
Nabídka:
• finanční ohodnocení cca 28 - 35tis. Kč
• stabilita výrobní nadnárodní společnosti
• bonusy & benefity (dotované stravování v kantýně, káva & čaj, firemní akce, interní/externí školení, apod.)
• velmi atraktivní pracovní prostředí
• nástup možný ihned
Vyřizuje:
Lhotáková Alena
777 136 052
lhotakova@personalconsult.cz
Pobočka:
S. K. Neumanna 1257
500 02 Hradec Kralove
Jazyk:
anglický jazyk - aktivní
Region:
Královéhradecký kraj
Město:
Hradec Králové