Asistent obchodu - back office

Kód:
H05272
Vloženo:
01.02.2023
Kategorie:
obchod – prodej, strojírenství, technické profese
Pozice:
Asistent obchodu - back office
Požadavky:
M/Ž, SŠ ekonomického nebo technického směru, zkušenosti s odpovídajícím pracovním zařazením, praxe ve výrobní společnosti podmínkou, výborná znalost práce na PC, samostatnost, zodpovědnost, pečlivost, vynikající komunikační dovednosti
Popis:
• administrativní činnost spojená s obchodními případy, (poptávky, nabídky, kupní smlouvy, dodací listy, )
• komunikace a péče o stávající zákazníky
• komunikace s dodavateli
• interní komunikace s výrobou, koordinace zakázek, příprava reportů.
Nabídka:
• nástupní mzda 28-32.000,-Kč
• 13. a 14. platy dle výkonnosti
• práce v české výrobní společnosti
• vstřícný přístup a přívětivé prostředí
• řada bonusů (1.000,-Kč za přítomnost/měsíčně, 1.000,-Kč za přesčasy/měsíčně)
• 55,-Kč stravné za odpracovaný den
• 25 dní dovolená
Vyřizuje:
Lhotáková Alena
777 136 052
lhotakova@personalconsult.cz
Pobočka:
S. K. Neumanna 1257
500 02 Hradec Kralove
Region:
Pardubický kraj
Město:
Pardubice okres , Stéblová